top of page
  • Writer's pictureאיריס מלאכי

רמות מעורבויות והמשמעות שלהם ברשתות החברתיות:


איכות זאת לא מילה גסה במיוחד כאשר מדברים על שיווק ברשתות חברתיות רק חשוב להבין שצריך לספק איכות על מנת לקבל איכות בחזרה, בעיקר מצד העוקבים.

השגת פידבק איכותי מצד העוקבים היא עניין מהותי ומשמעותי זה אמנם דורש מאמץ רב והבנה כיצד לעשות את זה נכון, אבל התוצאות ללא ספק מתגמלות. נשאלת השאלה מה זאת איכות וכיצד היא נמדדת ואיך ניתן לשפוט האם המעורבות היא טובה או גרועה?

נמדוד זאת באמצעות שיעור המעורבות : Engagement Rate שיעור זה מחושב לפי סך כל המעורבות (לייקים, הערות, שמירות, שיתופים וכו ') חלקי מספר העוקבים. בנוסף זה תלוי בכמות העוקבים בעמוד, כך שחשבונות חדשים או חשבונות עם מעקב קטן יותר עשויים לראות מעורבות גבוהה יותר ממה שיקרה בהמשך. בדרך כלל, זה מחושב על פי ההצלחה של 15-20 ההודעות האחרונות שלך. אם אתם עושים עבודה מעולה, אפשר להגיע למעורבות של 6%!

אם השתמשתם באוטומציות וקיבלתם המון עוקבים מזויפים, ככל הנראה המעורבות היא נמוכה מ -1%.

רמות מעורבויות והמשמעות שלהם: נמוך מ-1% מעורבות גרועה 1%-3% מעורבות ממוצעת 3%-5% מעורבויות טובה מאוד מעל 6% מעורבות של תותחי על!

על מנת להגדיל את שיעור המעורבות האיכותית אפשר לעשות מספר דברים: להסיר עוקבים מזויפים. לדאוג לתוכן טוב יותר להגדיל את המעורבות היוצאת שלכם , כלומר באופן אותנטי הגיבו לפוסטים רלוונטיים. לנסות להניע צפיות לפרופיל שלכם כדי להציג את תכנים נוספים. לדאוג לפרסם סטוריז כל יום.


ההמלצות האלה יסיעו לכם לקבל מעורבות אמיתית גבוהה וטובה יותר! ספרו איך שיעור המעורבות אצלכם? והאם אתם מבחינים בהבדל בין הפייסבוק לאינסטגרם?


❤❤ ❤❤ ❤❤

לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר כאן או לסלולרי: איריס 054-3113707

צרו קשר לכל שאלה או אם יש נושא שהייתם רוצים שאכתוב עליו.

בברכה,

איריס מלאכי, PROMOTEUS

קישור לנכסים הדיגיטליים שלי:

2 views0 comments
bottom of page