top of page
  • Writer's pictureאיריס מלאכי

מה חשוב יותר לדעתכם, הכמות או האיכות?




אז מה אתם אומרים כמות או איכות??

ישנה סוגיה לא פתורה בקרב משווקים ברשת החברתית, האם הגדלת מספר העוקבים והלייקים באמת חשובה כל כך והאם צריך להקציב משאבים על מנת להגדילם. אולי זה יפתיע רבים אבל האמת, לאף אחד לא באמת איכפת כמה עוקבים יש לכם, מה שחשוב זה שיהיו את העוקבים המדויקים!

זה נכון שיש דואליות בתפיסה השיווקית של "הוכחה חברתית" אבל ההוכחה היחידה שהעסק צריך הוא לקוחות משלמים. עוקב נאמן בבוא הזמן יהפוך ללקוח אז אולי בכלל עדיף 100 עוקבים מדויקים ונכונים מאשר 100,000 לייקים או חברים. טעות לחשוב שעמוד עסקי עם כמויות עצומות של עוקבים יהיה בוודאות מוצלח יותר מעמוד אחר ויביא עמו לקוחות אמיתיים בזכות הכמות.

זאת הסיבה ש"הוכחה חברתית" זאת מילה שכל המשווקים אוהבים ושונאים בו זמנית... האם צריך כמויות או אפשר להסתפק במקבץ קטן של עוקבים נאמנים ומוצלחים.

מבולבלים? הפתרון הוא פשוט בעיקרו אבל זה דורש משמעת ופעילות אקטיבית. חייבים להציע תוכן איכותי, וליצור אינטראקציה קונסיסטנטית עם העוקבים שלכם ולהפוך את העמוד העסקי למעניין ומושך. תזכרו, איכות על פני כמות. איכות גם תסייע לאלגוריתם לקדם את הפוסטים שלכם.


איריס 📞 054-3113707 ישירות לוואטסאפ שלי: https://goo.gl/iBnAHR אתר: www.promoteus.co.il אינסטגרם: https://www.instagram.com/promoteus.solutions/


41 views0 comments
bottom of page