top of page
  • Writer's pictureאיריס מלאכי

מדיניות פרסום של פייסבוק - הודעה "הפוסט המקודם שלך לא אושר..." הסיבות


החלטנו להשתמש בכלי הפירסום של פייסבוק, חשבנו על התמונה ועל תוכן המודעה ואפילו בנינו קמפיין למסע פירסום והתחלנו לפנטז כבר על הצפיות הרבות, הלייקים והתגובות והרשמות שנקבל.... אבל.... קיבלנו את ההודעה מפייסבוק ”הפוסט המקודם שלך.....לא אושר".

זה יכול להיות ממש מתסכל ולכן חשוב מאוד להכיר את מדיניות הפרסום של פייסבוק לפני שמתחילים לעבוד עם הכלי.

הקישור למדיניות:

נכון שלעתים אפילו שמכירים את הכללים עדיין פייסבוק עשוי לא לאשר את המודעה בגלל שמה שלנו נראה בבירור לא פוגעני ולגיטימי ביותר, פייסבוק לא יקבלו.

לי אישית קרה בעיקר בתחום של דיאטות כאשר מראים לדוגמה אישה מאושרת על המשקל או עם סרט מדידה...

ההודעה מפייסבוק לאי קבלת הפרסום:

חשוב מאוד כאמור לעבור על כל הסעיפים ולוודא שמבחינתנו המודעה תיקנית ועומדת בכל הכללים.

לנוחיותכם אלה הכללים:

1. כללי הקהילה - אין לפרסם מודעות המפרות את כללי הקהילה של פייסבוק.

אין לפרסם מודעות באינסטגרם המפרות את הנחיות הקהילה של אינסטגרם.

2. מוצרים או שירותים לא חוקיים- אין לפרסם מודעות המהוות, מעודדות או מקדמות מוצרים, שירותים או פעילויות לא חוקיות. מודעות שמפולחות לקטינים אינן יכולות לקדם מוצרים, שירותים או תוכן שאינם הולמים, אינם חוקיים או אינם בטוחים, או שמנצלים, מטעים או מפעילים לחץ מופרז על קבוצות הגיל הכלולות בפילוח.

3. מוצרי טבק - מודעות אינן יכולות לקדם מכירה של מוצרי טבק ואביזרים נלווים או שימוש בהם.

4. סמים ומוצרים הקשורים לסמים - מודעות אינן יכולות לקדם מכירה של סמים לא חוקיים, תרופות מרשם או סמים למטרות הנאה, או שימוש בהם.

5. תוספים שאינם בטוחים - אין לפרסם מודעות המקדמות מכירה או שימוש בתוספים שאינם בטוחים, כפי שייקבעו על ידי פייסבוק לפי שיקול דעתה הבלעדי.

6. כלי נשק, תחמושת או חומרי נפץ - מודעות אינן יכולות לקדם מכירה של כלי נשק, תחמושת או חומרי נפץ, או שימוש בהם.

7. מוצרים או שירותים למבוגרים - מודעות אינן יכולות לקדם מכירה של מוצרים או שירותים למבוגרים או שימוש בהם, למעט מודעות לתכנון המשפחה ולאמצעי מניעה. מודעות לאמצעי מניעה צריכות להתמקד בתכונות המניעה של המוצר, ולא בהנאה מינית או בשיפור חיי המין, והן צריכות להיות מפולחות לאנשים בני 18 ומעלה.

8. תוכן למבוגרים - מודעות אינן יכולות להכיל תוכן למבוגרים. תוכן כזה כולל עירום, הצגת אנשים בתנוחות מיניות מפורשות או מרומזות, או פעילויות בעלות רמיזה מינית מוגזמת או פרובוקטיביות מינית.

9. הפרת זכויות של צד שלישי - מודעות אינן יכולות להכיל תוכן המפר את הזכויות של צד שלישי כלשהו או פוגע בהן, לרבות זכויות יוצרים, סימנים מסחריים, פרטיות, פרסום או זכויות אישיות או זכויות קניין אחרות. כדי לדווח על תוכן שלדעתך מפר את זכויותיך או פוגע בהן, עיין בפרטים אלה.

10. תוכן סנסציוני - מודעות אינן יכולות להכיל תוכן מזעזע, סנסציוני, גס רוח או אלים במידה מוגזמת.

11. מאפיינים אישיים - מודעות אינן יכולות להכיל תוכן שמצהיר או מרמז על מאפיינים אישיים. תוכן כזה כולל הצהרות או רמיזות ישירות או עקיפות לגבי גזע, מוצא אתני, דת, אמונות, גיל, נטייה או התנהגות מינית, זהות מגדרית, נכות, מצב רפואי (כולל בריאות פיזית או נפשית), מצב כספי, חברות באיגוד מקצועי, עבר פלילי או שם של אדם.

12. תוכן מטעה או שקרי - אין לפרסם מודעות המכילות תוכן מטעה, שקרי או תוכן שנועד להונות, כולל טענות, הצעות או נהלים עסקיים מטעים.

13. תוכן שנוי במחלוקת - מודעות אינן יכולות להכיל תוכן שמנצל נושאים פוליטיים או חברתיים שנויים במחלוקת למטרות מסחריות.

14. הנפשה אוטומטית - מודעות אינן יכולות להכיל שמע או הנפשת Flash שמופעלת באופן אוטומטי ללא אינטראקציה עם האדם, או שמתרחבת בתוך פייסבוק לאחר שמישהו לוחץ על המודעה.

15. דף נחיתה לא פונקציונלי - מודעות אינן יכולות להפנות אנשים לדפי נחיתה שאינם פונקציונליים. נכלל בכך תוכן בדף נחיתה שמפריע ליכולתו של אדם לנווט אל מחוץ לדף.

16. ציוד מעקב -אין לפרסם מודעות המקדמות מכירה של מצלמות מעקב, מכשירי מעקב אחר טלפונים ניידים או ציוד מעקב מוסווה אחר.

17. דקדוק וגסויות - מודעות אינן יכולות להכיל גסויות או דקדוק ופיסוק שגויים. יש להשתמש בסמלים, מספרים ואותיות באופן תקין.

18. פונקציונליות שאינה קיימת - מודעות אינן יכולות להכיל תמונות שמציגות פונקציונליות שאינה קיימת.

19. בריאות אישית - אין לפרסם מודעות המכילות תמונות "לפני ואחרי" או תמונות המכילות תוצאות לא צפויות או לא סבירות. תוכן המודעה אינו יכול לרמוז או לנסות ליצור תפיסה עצמית שלילית כדי לקדם מוצרי דיאטה, מוצרי ירידה במשקל או מוצרים אחרים הקשורים לבריאות. מודעות למוצרי בריאות, כושר או ירידה במשקל צריכות להיות מפולחות לאנשים בני 18 ומעלה.

20. הלוואות על חשבון משכורת או מקדמות במזומן - מודעות אינן יכולות לקדם הלוואות בזק, הלוואות גישור או הלוואות אחרות לטווח קצר שמיועדות לכסות את ההוצאות של מישהו עד למועד קבלת המשכורת הבאה.

21. שיווק רשתי - מודעות המקדמות הזדמנויות להכנסה צריכות לתאר באופן מלא את המוצר או את המודל העסקי המשויך, ואינן יכולות לקדם מודלים עסקיים שמציעים תגמול מהיר על השקעה קטנה, כולל הזדמנויות לשיווק רשתי.

22. מכירות פומביות בשיטת 'מכרז אגורה' - מודעות אינן יכולות לקדם מכירות פומביות בשיטת 'מכרז אגורה', מכירות פומביות עם דמי השתתפות ומודלים עסקיים דומים.

23. מסמכים מזויפים - אין לפרסם מודעות המקדמות מסמכים מזויפים, כגון תארים אקדמיים, דרכונים או מסמכי הגירה מזויפים.

24. תוכן לא איכותי או תוכן שגורם להפרעה - מודעות אינן יכולות להכיל תוכן שמוביל לדפי נחיתה חיצוניים המספקים חוויה לא צפויה או חוויה המהווה הפרעה. נכללים בכך מיצוב מודעות מטעה, כגון כותרות סנסציוניות במיוחד, והובלת אנשים לדפי נחיתה המכילים תוכן מקורי מינימלי ובעיקר תוכן מודעות שאינו קשור או שאיכותו נמוכה.

25. תוכנות ריגול או תוכנות זדוניות - מודעות אינן יכולות להכיל תוכנות ריגול, תוכנות זדוניות או תוכנות שגורמות לחוויית משתמש לא צפויה או שקרית. נכללים בכך קישורים לאתרים המכילים מוצרים אלה.

26. הטעייה של תוכניות להלוואה לסטודנטים - חל איסור לקדם שירותים מטעים הקשורים להלוואות לסטודנטים, או מימון מחדש.

מאחלת המון המון הצלחה מהפירסום ושילך חלק ובקלות.

איריס מלאכי.

201 views0 comments
bottom of page