top of page
  • Writer's pictureאיריס מלאכי

איך ליצור עמוד חברה עסקי ברשת הלינקדאין


האם אתם משתמש LinkedIn לשווק את העסק שלך? מעוניינים להקים עמוד חברה גם ברשת הלינקדאין?

דפי חברה בלינקדאין מסייעים לבנות מודעות למותג ולחברה שלך באמצעות ערוץ נוסף שיקדם את המוצרים והשירותים שלך ללקוחות פוטנציאליים. אז כיצד תוכל ליצור דף חברת LinkedIn כדי לקדם את העסק שלך? תנאי ראשוני בכדי להקים את עמוד החברה יש לוודא שכתובת האימייל של היא אינה כתובת ג'ימייל, לא ניתן להשתמש בכתובת כזאת. בכדי ליצור את החברה יש ללחוץ על Interests בראש עמוד הבית ולבחור Companies.

ואז ללחוץ על צור עמוד חברה . ”Create“

יש להכניס את שם החברה הרשמי ואת האימייל, כאמור- לא ניתן להשתמש באימייל שהוא לא של הדומיין של בית העסק.

יש לאשר את המשפט:

" I verify that I am the official representative of this company and have the right to act on behalf of my company in the creation of this page."

שאומר בעקרון אני מאשר שאני הנציג הרשמי של החברה הזו ויש את הזכות לפעול בשם החברה שלי ביצירה בדף זה.לאחר לחיצת ההמשך, יש להכניס את פרטי החברה. זה המקום שבו אתה יכול להקליד תיאור סקירה המפורט של החברה. הקפד להזכיר מומחיות, מוצרי מפתח ושירותים.חשוב לציין משפט או שניים על מה שעושה החברה ייחודית. דף חברת בלינקדאין הוא בעצם פיסת הנדל"ן עבור המותג שלך, כך להפיק את המרב ממנו. העלה את לוגו החברה שלכם שתהווה תמונת פרסומת ותגרום לדף החברה שלך להתבלט.גודל הלוגו צריך להיות 60 X 100 פיקסלים.

ניתן להעלות גם לוגו בגודל של 50 X 50 פיקסלים, לוגו מרובע כזה יופיע יפה בעדכוני סטוסים של העמוד.

לאחר מכן, חשוב ליצור תמונת רקע שתמשוך את עין ותכלול מסרים עיקריים בדף שלך. ניתן לבחור מתוך המון כלי עיצוב גרפיים חינם מצוינים לעצב תמונת פרסומת מקצועית, ממותגת. עכשיו כל מה שנותר הוא ליצור פוסטים עם תוכן איכותי וגם חשב לתכנן את לוח הזמנים של העדכונים כדי שהקהל שלך יהנה מתוכן יעיל ומהנה בעיתוי הרלוונטי ביותר.

מומלץ להתייחס אל דף החברה בלינקדאין כפורום לדיון במקום כפלטפורמה פרסומית. למרות שאתה יכול (וצריך) לפרסם חדשות מהעסק, יש לזכור תמיד שזהו לא ערוץ מכירות ישיר.לינקדאין הוא בעיקר מקום חשוב לחשיפה עסקית, להיות מוביל דיעה בתחום העסקי, ליצור שיח והובלה בתחום.המטרה הראשונית היא ליצור מחויבות, כך שלאחר עצות מועילות, עצות ומשאבים הקשורים בתחום שלך. אם תוכל לפתור בעיה עבור משתמשים, או לעשות את עבודתם קלה בדרך כלשהי, הם ימשיכו לעקוב אחריך ואף ישתפו בעלי עניין רלוונטיים.איך לקדם את העמוד שלך בלינקדאין?* לגייס את העובדים במשרד שלך כלומר- לעודד עובדים להוסיף לחברת הפרופילים האישיים שלהם. בדרך זו, הם יקבלו עדכוני חברה ויוכלו לשתף אותם בלחיצת כפתור.* להוסיף קישור לדף שלך בחתימת הדוא"ל שלך ולקדם את הדף שלך בפרסומים ובלוגים.* לשתף את הקישור לעמוד העסקי גם לעמוד האישי שלך, בכדי שכל העוקבים אחריך יוכלו לעקוב גם אחרי העמוד העסקי.

אז אשמח אם תעקבו אחר העמוד העסקי שלי בלינקדאין :

70 views0 comments
bottom of page