מכירים את המשפט שמיוחס לבנג'מין פרנקלין "או שתכתוב משהו ששווה לקרוא, או שתעשה משהו ששווה לכתוב עליו".
זה הוביל אותי לחשוב ולשתף אתכם על התוכן והערך שלו, ועל סוגי תוכן שיכולים להוביל למעורבות בפיד העסקי:
קבלו רשימה של ❺טקטיקות תוכן שונות בהן תוכלו להשתמש על מנת לתכנן את אסטרטגיית התוכן והפוסטים במדיה הדיגיטלית.
❶ חינוך: "חנכו" את הקהל שלכם וצרו מודעות לגבי בעיות, קשיים ודילמות המטרידות אותם והציגו את הפתרונות שתוכלו לספק על מנת לעזור. לדוגמה - פוסט בבלוג, טיפים וטריקים, תיאורי מקרה, הדרכות וידאו. ❷ השראה: השראה לקהל שלכם לפעול וליישם את הפתרונות. לדוגמה: הצעות מחיר, עובדות, שתפו את המסע שלכם. ❸ בידור: בכדי לשמור על העניין של הקהל שלכם, תנו להם חוויית אירוח. לדוגמה: סרטונים ויראליים, ממים, בדיחות, עובדות מהנות וגם הומור עצמי תמיד הולך ❹ אמון: צרו תוכן המסייע בפיתוח אמון עם הקהל שלכם ועוזר להם בקבלת החלטות לקנות את המוצרים או השירותים. לדוגמה - המלצות, לפני ואחרי, מאחורי הקלעים, ביקורות על מוצרים. ❺ קידום מכירות: שתפו אודות המוצרים והשירותים שלכם, היתרונות והתכונות, כיצד המוצרים והשירותים משנים ומשפרים את חייהם של הלקוחות. דוגמה - מוצרים, שירותים, סמינרים ברשת, הצעות מכירה, הצעות למבצעים.
באיזה שיטות תוכן אתם כבר משתמשים באסטרטגיה שלכם?
איריס 📞 054-3113707 ישירות לוואטסאפ שלי: https://goo.gl/iBnAHR אתר: www.promoteus.co.il אינסטגרם: https://www.instagram.com/promoteus.solutions/
Comments