הרבה בעלי עסקי קטנים טוענים שאין להם עמוד עסקי או שיש הם כזה אבל הם לא מעוניינים להשתמש בו בכלל כי הם מעלים את כל הפוסטים (כן, גם העסקיים) לעמוד הפייסבוק הפרטי והחשיפה שם היא יותר טובה ועוד סיבות שהן לגמרי הגיוניות....
אבל האם זה הדבר הנכון לעשות???
כדי לענות על כך, חשוב ראשית להבין ולהכיר את ההבדלים בין עמוד עסקי לעמוד פרטי:
לאור כל זאת אני מקווה שהצלחתם להבין מה אני חושבת שיותר נכון לעשות..
פתיחת עמוד עסקי היא חינמית לחלוטין וכן ההעלאה של פוסטים.
.אפשר בהחלט להשתמש בפרופיל האישי שלנו על יתרונותיו כעזר בשיתופים וכו
כמו כן, אפשר לפרסם את עמוד באמצעות מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק על מנת לצבור אוהדים נוספים שיש להם עניין במוצר או השרות שאתם מפרסמים ואפילו להגביל את קהל היעד של המודעה לפי מאפיינים דמוגרפים או על סמך חברות עם האוהדים הקיימים.
לסיכום העמוד העסקי שלכם בפייסבוק הוא הדרך שלכם ליצור קשר עם קהל הלקוחות שלכם דרך הפייסבוק שהיא הרשת החברתית הגדולה בעולם!
מקווה שהפוסט עזר לכם לקבל החלטה נכונה וחשובה שתקדם את העסק שלכם בצורה המיטבית...
❤❤ ❤❤ ❤❤
צרו קשר לכל שאלה או אם יש נושא שהייתם רוצים שאכתוב עליו.
בברכה,
איריס מלאכי
PROMOTEUS
קישור לעמודים הפייסבוק העסקיים שלי: