בעולם וגם כאן בישראל ניכרת מגמה ברורה של העדפת המדיה החברתית כפלטפורמה שיווקית מעל שאר האפשרויות לרבות דיוור אלקטרוני.
זאת כבר עובדה ברורה שמגפת הקורונה יצרה הכרח לריחוק חברתי קרבה את העוסקים בתחום לרשתות החברתיות. כמו רב הסקטורים גם ענף הנדל"ן הושפע מאוד ממגפת הקורונה, אך בניגוד לעסקים קטנים רבים ואולי בניגוד להערכות ולתחזיות, דווקא סוכנויות הנדל"ן והמתווכים זוכים לשגשוג גם בימים אלה.
אם בעבר נהגו העוסקים בתחום לעשות שימוש בעיקר בשיטות שיווק מסורתיות ושמרניות כגון פרסום מודפס, שלטי חוצות ועיתונות מקומית. תוך חתירה מתמדת למפגשי פנים אל פנים, המציאות המוזרה של 2020 עשתה גם בקרבם סוויץ'.
מי שהבין לאן נושבת הרוח פנה לשיווק הדיגיטלי והבין את הפוטנציאל הטמון בו, האפשרות להעניק מידע וערך לעוקבים, להציג וירטואלית נכסים ולייצר מפגשי זום לשיווק.
מחקר שנערך לאחרונה בארה"ב ע"י אתר סוכנות תיווך מובילה, הצביע על 44% מהמתווכים שטענו שהצליחו להגיע ללקוחות חדשים בזכות הפרסום במדיה הדיגיטלית. למעשה הרשתות החברתיות הגיעו למקום שני אחרי הפניות מלקוחות מרוצים (שזה תמיד נחמד).
מעניין לראות כי כאשר התבקשו השואלים לבחור היכן ימקדו את שיווק העסק בשנת 2021, כ-82% מהסוכנים בחרו "לשפר את הנוכחות ברשתות החברתיות", הרצון לשיפור נוכחות במדיה החברתית שלט, מעל שאר הפלטפורמות.
הוכח כי מתווכים אשר בחרו לאמץ את הרשתות החברתיות הפכו למובילים בקהילות שלהם, וההצלחות הגדולות ביותר היו לאלה אשר לא חששו לקפוץ למים והשתמשו בפלטפורמות הוידאו והלייב אשר חשפו אותם ללקוחות ולקהל חדש.
עם נתונים כאלה מרשימים משנת 2020, זה כמובן ברור והגיוני שהרשתות החברתיות כאן על מנת להישאר והפוטנציאל של שימוש בהן הוא עצום להצלחה ומימוש עסקאות אמיתיות עם קהל מדויק.
צריכים עזרה בקידום המדיה הדיגיטלית שלכם?
צרו קשר, איריס 📞 054-3113707 ישירות לוואטסאפ שלי: https://goo.gl/iBnAHR אינסטגרם: https://www.instagram.com/promoteus.solutions/
Commenti