top of page
  • Writer's pictureאיריס מלאכי

כיצד ניתן למדוד את הצלחת הקידום במדיות החברתיות?

מדידת ההצלחה שלנו בקידום במדיה החברתית חשובה כדי להבין את היעילות של מאמצי הקידום.


כאשר אנחנו מבינים אילו פעולות ואסטרטגיות עובדות טוב יותר, אפשר לשפר את המבנה של קמפיינים המדיה החברתית ולגייס יותר התעניינות מהקהל ולקבל החלטות מושכלות לקמפיינים עתידיים.



קבלו 🔟 דרכים למדוד את הצלחת הקידום שלכם במדיה החברתית:



1️⃣ צמיחת מספרי עוקבים ולייקים:


כל פלטפורמה מספקת מידע על מספר העוקבים ומספר הלייקים שמקבלים הפוסטים.



2️⃣ מעורבות:


מדדי מעורבות כוללים לייקים, תגובות, שיתופים ואינטראקציות אחרות בפוסטים שלכם במדיה החברתית.


3️⃣ טווח הגעה:


מדד זה מודד את המספר הכולל של אנשים שראו את הפוסטים או המודעות שלכם במדיה החברתית. הוא מספק אינדיקציה לכמה לקוחות פוטנציאליים או עוקבים הקידום שלכם הגיע.



4️⃣ הצטרפויות חדשות:


מספר האנשים שהצטרפו לעמוד הפייסבוק שלך או התעניינו בפרופיל שלכם משקפות את השפעת הקידום.



5️⃣. שיעור קליקים (CTR):


שיעור הקליקים מודד את אחוז האנשים שלחצו על קישור או קריאה לפעולה בפוסט שלכם במדיה החברתית. זה מראה עד כמה הקידום שלכם יעיל בהנעת תנועה לאתר או לדף הנחיתה שלכם.



6️⃣ שיעור המרה:


מדד זה מודד את אחוז האנשים שהשלימו פעולה רצויה,


כמו ביצוע רכישה או הרשמה לניוזלטר, כתוצאה מקידום המדיה החברתית שלכם. זה עוזר לקבוע את יעילות הקידום בהשגת התוצאות הרצויות.



7️⃣ ניתוח דוחות מדיה חברתית:


ישנם כלים רבים ושירותים אונליין שמספקים דוחות מפורטים על הביצועים במדיה החברתית שלכם, כולל פלטפורמות כמו Google Analytics ו-Buffer Analytics.



8️⃣ נתוני תנועה באתר:


אם אתה מוסיפים קישורים לאתר שלכם ברשתות החברתיות, אפשר לעקוב אחרי כמות התנועה שהגיעה אליו דרך ניתובים מהרשתות החברתיות.



9️⃣ סקרים ומשוב:


איסוף משוב מהקהל שלכם באמצעות סקרים או הודעות ישירות יכול לספק תובנות איכותיות חשובות לגבי הצלחת הקידום. זה עוזר לאמוד את סנטימנט הקהל, שביעות הרצון והתפיסה של המותג או המוצר שלכם.



🔟השוואת הביצועים למטרות קידום:


השוו את הנתונים המדיה החברתית למטרות הקידום שקבעתם מראש.


האם הצלחתם להשיג את המטרות שקבעתם?



זכרו שהמדדים שאתם בוחרים למדוד תלויים ביעדים וביעדים הספציפיים שלכם עבור קידום המדיה החברתית.


ניטור וניתוח של מדדים אלה באופן קבוע יעזור לכם להעריך את יעילות המאמצים שלכם ולקבל החלטות מבוססות נתונים לשיפור קידומי מכירות עתידיים.


כיצד ניתן למדוד את הצלחת הקידום במדיות החברתיות?

0 views0 comments

Comments


bottom of page